mailafriend nederlands engels a a+ a++
Home  Contact  Pers  Agenda

Brandwonden Forum - Koud

Categorie: Vragen aan de brandwonden stichting

Koud

door Anoniem, 19-10-2011 22:56
Hallo Iedereen,

Ik heb in mei dit jaar brandwonden opgelopen aan mijn beide enkels. Opzicht zijn deze goed genezen, ze waren vooral 2de graads. Ik heb toch een vraag waar ik eigenlijk nergens antwoord op kan vinden. Nu het weer flink begint af te koelen merk ik steeds meer en meer van mijn brandwonden. Tot nu toe was het gewoon dat ik geen hakken aankon enz vanwege dat mijn huid gespannen staat. Nu begin ik weer geirriteerd gevoel te krijgen rond mijn enkels. Ik heb een staand beroep waar ik in het begin moeilijk had met staan maar dit gaat nu al 2/3 maanden prima. Ik denk nu dus dat dit koude weer hier invloed op heeft... Herkent iemand dit of weet iemand hier meer over.. Misschien ook tips om de irriterende pijn/gevoeligheid weg te laten...?

Alvast bedankt!

( reageer )

Ontvangen reacties:

• re: Koud
    door Cocky van der Sijde, 25-10-2011 15:54
    Hallo Anoniem, het kan heel goed te maken hebben met de verstoorde doorbloeding en herstel van zenuwuiteinden, Veel mensen met littenkens hebben last van witheid of extreme roodheid bij temperatuurswisselingen. Wat kan helpen met lopen en staan is een drukkous dragen om de enkel, Verder goed blijven smeren om alles soepel te houden, als je nog vragen hebt kun je ons altijd even bellen 0251-275535

( reageer )