mailafriend nederlands engels a a+ a++
Home  Contact  Pers  Agenda

Brandwonden Forum

re: keloid

door: Anne, 06-05-2009 17:54
Hoi Martijn, Ik heb ook een keloid op mijn schouder. Bij mij is het bij het inspuiten een keer fout gegaan waardoor het is gaan ontsteken. ( waarschijnlijk waren de gereedschappen niet goed schoon ofzo) wat ik er aan heb over gehouden is dat die ontsteking er een beetje naast mijn keloid ging zitten waardoor het uitgebreid is. Wat ik ervoor toen had gekregen, was zo'n beetje een van de zwaarste antibiotica's die er zijn. Die er uiteindelijk niet helemaal goed voor gezorgd had dat de ontsteking weg ging. Uit eindelijk ging ie daarnaa ook een beetje van zelf weg. Maar als ik jou was zou ik het wel gewoon gebruiken.

Mijn vorige dermateloog was niet goed! Hij heeft gezorgd dat het bij mij erger werd. Ook bij iemand die ik ken. Dus het is vaak handig als je het niet echt vertrouwd om een second opinion te vragen. Ik ga waarschijnlijk binnenkort de hei ba gao gebruiken van de jamushop ofzo. Hopen dat het werkt. Enne als ik het gebruik en ik zie verschil, dan laat ik het wel weer horen. Ook kan ik als jullie dan willen een foto van daarvoor en daarna sturen. Maar eerst even een Chinese man die wij kennen het laten halen.

Groetjes, Anne

Plaats een reactie op bericht:

*titel
*uw naam

*Tekst
  type ter controle onderstaande code over:
  please allow images
*code
* denotes required field