mailafriend nederlands engels a a+ a++
Home  Contact  Pers  Agenda

Brandwonden Forum

re: keloid

door: Belinda, 06-05-2009 12:09
Hee Martijn,

Het spijt mij maar als we dat wisten hadden we waarschijnlijk heel wat mensen kunnen helpen. Eigenlijk hoopte ik een oplossing voor haar pijn/jeuk op deze site te kunnen vinden. Wel heb ik eens gevraagd of ze de keloid blijvend kunnen verdoven zoals ze dat bij aangezichtspijn doen maar daar kreeg ik geen echte reactie op,bang om te veel zenuwen stil te leggen een gevaarlijk gebied. Ook heb ik weleens gedacht aan Emla creme (een verdovings creme voor het verwijderen van wratten). Ook zag ik pas een advertentie over Bio-oil maar vervelende is dat je het haast niet kan aanraken dus insmeren met Bio-olie is ook geen optie. Misschien dat een ander dit op het forum leest die hier ervaring mee heeft? En ja je hebt gelijk je bent getekend voor de rest van je leven onze dochter heeft het lelijke keloid en de vreemd kijkende mensen nu wel geaccepteerd maar de pijn en jeuk zijn vaak ondragelijk. Ik hoop daarom echt dat iemand daar eeen oplossing voor kan vinden. Als ik iets hoor of zie dan laat ik je dat zeker weten. Succes en de vriendelijke groeten,

Belinda

Plaats een reactie op bericht:

*titel
*uw naam

*Tekst
  type ter controle onderstaande code over:
  please allow images
*code
* denotes required field