Brandwonden Forum
re: keloid
door: Seye, 28-03-2009 15:25
Heeeeey
Ik ben 12 en ik heb nu een keloid op beide oorlellen! Heel vies! Ik heb het nu zo'n 1/2 a 2 jaar. Ik vind het heel voorschut. Ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest en de dokter heeft me een prik gegeven in beide oren, want ik kon daarvoor kiezen(dat ik heel vaak prikken kreeg) of dat de keloid eraf gesneden werd, en dan kreeg ik een kleinere oorlel, en dan moest ik toch nog prikken maar minder vaak. Dan was de kans kleiner dat het weer terug kwam. Maar ik heb voor dat eerste gekozen. Maar nou moet ik volgensmij wel die oorclips. Ik vind het heel vervelend. Maar bij mijn linkeroor is de keloid groot, want als je achter mij staat zie je een bobbel achter mijn oor, en bij mijn andere oor is hij heel klein. Je ziet m bijna niet.
Nou, ik hoop dat 'ie zo snel mogelijk weggaat want het is vies, voorschut en vervelend. Bah!
Groetjes
PS mijn keloid doet helemaal geen pijn! ik voel er niks van! Alleen zie je m wel heel goed. PS ik heb een getinte huidskleur, ik ben een beetje donker, het schijnt dat het bij donkere mensen vaker voorkomt. Bij blanken 1 op de 1000! Raar he??
Plaats een reactie op bericht: